Winkelcentrum Cityplaza haalt ruim 4.300 Euro op voor LINDA.foundation

De LINDA.foundation campagne van vastgoedeigenaar Wereldhave zorgde ook dit jaar in tien winkelcentra in Nederland voor gezelligheid en interactie tussen bezoekers en winkeliers. In de deelnemende winkelcentra werd maar liefst 40.000,- Euro opgehaald voor het goede doel.

Tien dagen lang stond winkelcentrum Cityplaza in aanloop naar Sinterklaas in het teken van de LINDA.foundation. Bezoekers konden in ruil voor een minimale donatie van 1 euro aan het rad van fortuin draaien en maakten zo kans op mooie prijzen. Ook werden er producten verkocht en waren er optredens voor het goede doel. De prijzen zijn beschikbaar gesteld door ondernemers uit het winkelcentrum en daarnaast werd de samenwerking gezocht met lokale partijen zoals dansgroep Breaksquad, singer-songwriter Amado, Movactor, BooghGoed, ZorgSpectrum, Algemene Hulpdienst Nieuwegein en Gemeente Nieuwegein. In Cityplaza werd ruim 4.300,- Euro opgehaald waarmee vele gezinnen in het verzorgingsgebied van het winkelcentrum verblijd kunnen worden tijdens de feestdagen.

Samenwerking winkelcentrum Cityplaza en LINDA.foundation Wereldhave, eigenaar van het winkelcentrum is een unieke samenwerking aangegaan met de LINDA.foundation. Het streven? Zoveel mogelijk geld inzamelen om (alleenstaande) gezinnen in financiële nood met jonge kinderen een steuntje in de rug te geven. Naast alle donaties zorgt het project voor positieve aandacht voor kinderarmoede. De filosofie van de LINDA.foundation sluit nauw aan bij de duurzaamheidsdoelstellingen van vastgoedeigenaar Wereldhave om de verbinding met de lokale omgeving van haar winkelcentra te versterken.

Wees betrokken. Reageer en geef een reactie op bovenstaand artikel!

Onze adverteerders maken pen.nl mogelijk