Het wijknetwerk Batau-noord wil heel graag in contact komen met betrokken mensen die per 1 januari 2010 de functie van secretaris binnen het wijknetwerk over willen gaan nemen. Dat hoeft niet één persoon te zijn, maar kunnen ook twee personen zijn die de taak delen.
Tegenover deze, voor het wijknetwerk zeer belangrijke, vrijwilligersfunctie zal een nog af te spreken vergoeding komen te staan. De functie kan een mooie aanvulling worden op een Ervaringscertificaat. De secretaris is het centrale punt van het wijknetwerk, rechterhand van voorzitter en penningmeester en vaak de contactpersoon. De secretaris verzorgt de inkomende en uitgaande stukken, vrijwel altijd per mail, bereidt de vergaderingen met de daarbij behorende agenda voor, verspreidt de notulen, houdt de ledenadministratie en de takenlijst bij en archiveert belangrijke zaken. Voor het notuleren van de vergaderingen heeft het wijknetwerk een vaste notulist. Het wijknetwerk vergadert tien keer per jaar op iedere eerste dinsdagavond van de maand van 20.00 tot 22.00 uur. Hoeveel uur er gemiddeld in deze functie gaat zitten is lastig te zeggen, daarvoor kan het best contact opgenomen worden met de huidige secretaris. Deze kan verdere inlichtingen verstrekken en zal, indien gewenst, nog enige tijd ondersteuning blijven bieden. De inmiddels deugdelijk opgezette administratie wordt via een USB-stick overdragen. Het wijknetwerk Batau-noord heeft een eigen email adres. Bent u geïnteresseerd in deze uitdagende vrijwilligersfunctie? Neem dan contact op met de huidige secretaris, de voorzitter of de opbouwwerker van Batau-noord via wnwbataunoord@live.nl . Voor telefonisch contact kunt u uw nummer achterlaten op genoemd email adres, waarna u zo spoedig mogelijk teruggebeld wordt.