December staat voor velen van ons in het teken van liefde, familie, lekker eten en cadeautjes. Een feestmaand die, ondanks de winterse temperaturen, voelt als de warmste tijd van het jaar! Hoe fijn zou het zijn als we iedereen dat gevoel kunnen geven. Want zeg nou zelf: geven is toch eigenlijk nog leuker dan krijgen? Daarom staat winkelcentrum Cityplaza van vrijdag 25 november t/m zondag 4 december in het teken van de LINDA.foundation: het initiatief van Linda de Mol en het tijdschrift LINDA. De Stichting richt zich op (alleenstaande) ouders met kinderen die in financiële nood verkeren, want zij verdienen iets extra’s in deze tijd. Met de donaties kunnen talloze gezinnen blij worden gemaakt met een verwendoos vol cadeaubonnen.
Op vrijdag 25 november om 12.30 uur opent burgemeester Frans Backhuijs in het bijzijn van Jocelyn Nassenstein-Brouwer, directeur van LINDA.foundation, Pieter Polman, directeur van Wereldhave Nederland, Arjanne de Vries, shopping centre manager en de winkeliers van winkelcentrum Cityplaza officieel de kiosk.
Cityplaza wil samen met de winkeliers en lokale partners zo veel mogelijk geld inzamelen voor de LINDA.foundation. Het winkelcentrum staat daarom anderhalve week lang bol van de leuke activiteiten! Zo is er een LINDA kiosk waar je, tegen een kleine bijdrage, jouw geluk kunt beproeven aan het Rad van Fortuin. Kinderen kunnen mee doen met een kleurwedstrijd. Vanzelfsprekend komen alle bijdragen volledig ten goede aan de LINDA.foundation. Dus ben je gezellig aan het shoppen in Cityplaza? Geef jezelf dan een extra goed gevoel en draag een steentje bij aan de LINDA.foundation, want samen geven is nóg leuker!
Winkelcentrum Cityplaza is samen met Wereldhave, eigenaar van het winkelcentrum, een unieke samenwerking aangegaan met de LINDA.foundation. Voor dit mooie project zetten Wereldhave en de winkeliers zich dit jaar weer gezamenlijk in om aandacht te vragen voor het thema van de LINDA.foundation. Het streven? Zoveel mogelijk geld in zamelen om (alleenstaande) gezinnen in financiële nood met jonge kinderen een steuntje in de rug te geven. De filosofie van de LINDA.foundation sluit nauw aan bij de duurzaamheidsdoelstellingen van vastgoedeigenaar Wereldhave om de verbinding met de lokale omgeving van haar winkelcentra te versterken.