In week 6 stonden alle acties van Tupperware in Nederland in het teken van Pink Ribbon. Iedereen kon zijn steentje bijdragen door een roze Vensterdoos aan te schaffen. Uiteraard had Tupperware hier een mooie aanbieding van gemaakt. De fabriek in Aalst moest overuren draaien!
De organisatie: ‘Week 6 (3 t/m 9 februari) zou bij Tupperware Nederland helemaal in het teken van Pink Ribbon staan. Roze producten, drukwerken paraat en iedereen in het land geïnformeerd. Iets extra’s voor onze Gastvrouw op de Kookstudio in week 6 en voor alle Gasten de kans om Pink Ribbon te steunen door de roze Vensterdoos aan te schaffen. Deze was in de aanbieding van €25,95 voor €15,95. Van elk Vensterdoor gaat € 5,- naar Pink Ribbon. Ook al onze nieuwe Demonstratrices hebben hun steentje bijgedragen. Zij mochten zelf voor 50,- uitkiezen uit onze Catalogus. Ook gaat er voor elke starter € 50, – naar Pink Ribbon. De geluiden betreffende de actie werden steeds mooier en het werden er steeds meer. Al snel werd ons duidelijk dat de actie groot zou worden, maar zo groot?!’
Op woensdag 5 maart 2014, om 13.00 uur zal Tupperware de Cheque overhandigen aan Susanne Veenhof, directeur van Pink Ribbon. Dit gebeurd in de Greenvillage aan de Blokhoeve 7 in Nieuwegein.