Inwoners tevreden over dienstverlening

In de periode maart-april 2012 hebben burgers, die gebruik hebben gemaakt van de diverse kanalen van de Stadswinkel (balie, telefonie en digitaal loket), hun mening gegeven over deze dienstverlening. ‘Onze burgers zijn positief over de ervaren dienstverlening van de Stadswinkel: het gemiddelde totaaloordeel over de dienstverlening aan het loket is een 7,5, de telefonische dienstverlening is beoordeeld met een 7,4 en het digitale loket wordt gewaardeerd met een 7,2. Burgers zijn vooral tevreden met de telefonische openingstijden (8.30-17.00) en de vindbaarheid van het digitale loket op de website van de gemeente’ aldus de gemeenten Nieuwegein.

Naar aanleiding van de resultaten uit het Klanttevredenheidsonderzoek wordt onderzocht hoe “het gevoel van privacy aan de balie” verbeterd kan worden. Een andere veelgenoemde opmerking ging over het ontbreken van de bewegwijzering in de parkeergarage onder het Stadshuis. Inmiddels is de bewegwijzering/signalering, welke reeds gepland stond om dit jaar aan te brengen, aangebracht.

De gemeente: ‘Wij zijn blij met het resultaat van dit Klanttevredenheidsonderzoek en de praktische aanbevelingen die burgers hebben gedaan. Het “Klanttevredenheidsonderzoek Stadswinkel” zal ook in 2013 worden herhaald. Het doel is om dan een vergelijkbaar of zelfs beter resultaat te boeken.

Wees betrokken. Reageer en geef een reactie op bovenstaand artikel!

Onze adverteerders maken pen.nl mogelijk