Informatiebijeenkomst inkoop Jeugdhulp

Aanbieders van jeugdhulp zijn welkom op de informatiebijeenkomst van de Lekstroomgemeenten over de inkoop van de jeugdhulp 2016. De bijeenkomst wordt georganiseerd door de Lekstroomgemeenten (Lopik, IJsselstein, Nieuwegein, Vianen en Houten) en gehouden op maandag 14 september 2015 in Houten van 17:00-19:00 uur. Doel van deze bijeenkomst is het bijpraten van alle belangstellende zorgaanbieders over het inkoopproces in 2016.

De Lekstroomgemeenten zijn in het voorjaar gestart met het inkoopproces voor de jeugdhulp 2016. Het proces verloopt via de methode van bestuurlijk aanbesteden om meer lokaal maatwerk te kunnen bieden. Hierbij wordt nauw samengewerkt met de zorgaanbieders om de noodzakelijke vernieuwing in de organisatie van de jeugdhulp vorm te geven. De afgelopen maanden zijn diverse onderwerpen besproken met een vertegenwoordiging van 13, grote en kleine, zorgaanbieders.

De komende periode zullen er nog drie besprekingen volgen. Resultaat van dit proces zal Basisovereenkomst zijn, waarin de beleidsuitgangspunten zijn vastgelegd voor 2016, en een Deelovereenkomst, waarin de productbeschrijvingen en tarieven staan. Alle huidige contractpartners krijgen deze toegestuurd. Partijen, waar de Lekstroomgemeenten momenteel geen overeenkomst mee hebben, kunnen op verzoek ook een overeenkomst voorgelegd krijgen.

Deze informatiebijeenkomst is bedoeld voor alle zorgaanbieders die geïnteresseerd zijn in het inkoopproces Jeugdhulp 2016. Het wordt op prijs gesteld als u zich van te voren aanmeldt. Dat kan per mail via: aanbestedingjeugd@houten.nl.

Wees betrokken. Reageer en geef een reactie op bovenstaand artikel!

Onze adverteerders maken pen.nl mogelijk