De gemeente Nieuwegein wil partijen met initiatieven voor evenementen bij elkaar brengen, stimuleren en ondersteunen. Daarom wordt op woensdag 14 februari aanstaande een bijeenkomst voor organisatoren van evenementen gehouden onder de titel Evenementenplein. Die vindt plaats in de Woonindustrie aan de Symfonielaan. Bent u van plan om een evenement te organiseren? Of wilt u ervaringen van anderen horen? Kom dan naar het Evenementenplein.
Onderwerpen die aan bod komen zijn:
- Uitleg over het Vrijwilligershuis Nieuwegein (medewerkers leggen uit wat ze voor u bij evenementen kunnen betekenen)
- Nieuwe regelgeving omtrent brandveiligheid bij evenementen, uitgelegd door de Veiligheids Regio Utrecht (VRU)
- Een kijkje in de keuken van medewerkers van Acute Zorg Alcohol en Drugs (wat kan er op dit gebied gebeuren en wat moet je doen als het mis gaat?)
- Korte toelichting over de actuele ontwikkelingen rond vergunningverlening en evenementenveiligheid door Willie van Dam van de gemeente.
Na afloop is er een netwerkborrel.
wanneer | 14 februari 19.30-21.30 uur |
waar | Woonindustrie, Symfonielaan 1 (Blokhoeve) |
aanmelden | Corine Polak, via e-mail: c.polak@nieuwegein.nl of telefoon (030) 752 40 46 |
informatie | Willie van Dam, Evenementencoördinator, e-mail: w.vandam@nieuwegein.nl of telefoon (030) 607 13 58 |